一只瘦弱的小青蛙想爬上井沿看看这个大世界。

Anywhere I Go - Vicetone

分享歌词:
作曲:Victor Pool/Ruben Den Boer/Erin Beck/Whitney Phillips,作词:Victor Pool/Ruben Den Boer/Erin Beck/Whitney Phillips,There's a part of me,在我内心深处,That's lying underneath,潜藏着另一面,That wants to see the darker side,想要见识世界的黑暗面,Nothing I won't try,无论什么事物,Once or maybe twice,我都要尝试一两次,Are you down to take the ride?你想跟我一起来吗?Living so naive, never going deep,单纯地活着,却从不深入,Ain't a pill I could swallow, swallow,这样的生活不是我想要的,Taking off the edge, all I'm asking is,要求不多,我想问的只是,Will you be there to follow?你是否会追随我?So down, hit ground when I'm going low,我放纵起来没有下限,Tell me anywhere I go you will follow,告诉我无论到什么程度你都会追随我,Go round, all out when I lose control,我一失控便出去瞎逛,Tell me anywhere I go you will follow,告诉我无论到什么程度你都会追随我,Tell me anywhere I go you will follow,告诉我无论到什么程度你都会追随我,Tell me anywhere I go you will follow,告诉我无论到什么程度你都会追随我,Tell me anywhere I go you will follow,告诉我无论到什么程度你都会追随我,Don't wanna put this wrong,不想把事情搞砸,I know I'm coming strong,我知道我无可抵挡,But I can't get this off my mind,但我心中一直挥之不去,Imagine you and me,想到你和我,Or you and me and she,或者你我她,Where do you go when you run wild?当你狂放起来会到什么程度?Living so naive, never going deep,单纯地活着,却从不深入,Ain't a pill I could swallow, swallow,这样的生活不是我想要的,Taking off the edge, all I'm asking is,要求不多,我想问的只是,Will you be there to follow?你是否会追随我?So down, hit ground when I'm going low,我放纵起来没有下限,Tell me anywhere I go you will follow,告诉我无论到什么程度你都会追随我,Go round, all out when I lose control,我一失控便出去瞎逛,Tell me anywhere I go you will follow,告诉我无论到什么程度你都会追随我,Tell me anywhere I go you will follow,告诉我无论到什么程度你都会追随我,Tell me anywhere I go you will follow,告诉我无论到什么程度你都会追随我,Tell me anywhere I go you will follow,告诉我无论到什么程度你都会追随我。 分享Vicetone的单曲《Anywhere I Go》: http://music.163.com/song/420069116/?userid=283310688 (来自@网易云音乐)

评论

© Cathy Frank | Powered by LOFTER